Verkoopbrief was schot in de roos
"De brief was werkelijk een schot in de roos! Ik kon in één jaar een omzet realiseren waarvan ik alleen maar kon dromen."
Boekhouder D'haese: "Als startend boekhoudkantoor buiten de stad was het niet evident om klanten te werven. Maar met honger naar groei en bekendheid ben ik op zoek gegaan naar middelen om dit te realiseren, bijvoorbeeld via publicaties en mond-tot-mondreclame. Zo kwam ik terecht op de website van Schrijf.be."
Uiterst direct
De Schrijf.be-coördinator selecteerde de geknipte copywriter voor het schrijven van de mailing. Haar tekstvoorstel was verrassend apart en uiterst direct. Het werd, zoals elke tekst bij Schrijf.be, nog verfijnd door de Kwaliteitsbewaker en kreeg het visum van de eindredacteur. Het resultaat: Weet u wat een goede boekhouder waard is?
"Schot in de roos!"
D'haese: "Het was werkelijk een schot in de roos!
Dankzij deze mailing heeft mijn kantoor in één jaar een omzet kunnen realiseren waarvan ik alleen maar kon dromen - het aantal klanten is vertienvoudigd."
Overtuigd
De verkoopbrief had nog een neveneffect. Ook onze copywriter raakte onder de indruk van de aanpak van meneer D'haese (mede door haar eigen overtuigende brief?), zodat die ook háár boekhouder werd ...